< Till bloggens startsida

do you feel like a man, when you push her around?

Jag har hållit på att måla om i mitt rum hela dagen, med paus för en sväng till stallet. Nu är jag klar! Målade 3 väggar eftersom jag ville behålla tapeten på den fjärde. Det blev så fint så, förutom att mitt rum ser ut som ett knarkar kvart nu. Men det får vi ordna imorgon!

Har dock fått för mig att man kan bli as sjuk eller dö av den starka lukten, och jag ska sova här inne inatt. Blir en upplevelse att se om jag överlever eller inteeee!


Söt hon är, lill djure mitt.


- Nu ska jag sova, för jag ska upp super knas tidigt och faktiskt käka frulle imorrn!

Kommentarer
Anonym

du är gölli du ollan

2011-04-04 @ 08:45:49
URL: http://jagba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0