< Till bloggens startsida

attention whore

Godmorgon kära hjärtanes!

Igår var vi till Sidsjön och firade min kusin som fyllt tio år. Vi käkade tårta och fika, så påvägen hem mådde jag illa. Jag fick snabba mig som sjutton för att hinna duscha innan bigbrother, men jag hann!

Idag har vi matteprov, vilket känns riktigt bra, eftersom jag denna gången faktiskt hunnit med hela kapitlet, haft genomgång på ett övningsprov, och jag känner mig riktigt förberedd faktiskt!

Efter skolan, som slutar klockan tre, måste jag vänta i stan tills halv sex, för ikväll ska vi fira min kusin Adam, som fyllt tjugio år. Som tur är skulle visst Therese stanna i stan tills sex, så det blir fiiiint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0