< Till bloggens startsida

politic

Jag ser på politik på tv'n. PÅ FRITIDEN. Är nu stolta nu!?

idag hade vi tema dag på skolan, politik.
det mest spännande på dagen var debatten.
snygg kille med också.

sverigedemokraterna var däremot en besvikelse!
han hade inget att säga mer än att dom inte ville ha invandrare.
kul kille då.
hade förväntat mig massa action, med skrik och bråk om invandrare
och homosexuella, och att någon skulle springa gråtandes ut från debattsalen,
möjligen att dom började slåss så att någon starking fick bryta.
men ack. det mesta actionet var mellan vänstern och centern.
CENTERN (L)

aja.
slut politikat för dagen.
fick en massa kondomer av miljöpartiet också.
eller anton fick dom från miljöpartiet
jag blev påprackad en massa av anton.
anton hittade en ny vän också,
en soulmate. som inte gillar älgjakt och kött.
kul då.


cool jag är då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0