< Till bloggens startsida

trött i hjärnan.

GODMORGON!!

jaha. dagen började ju bra. försov mig så jag vaknade 10 minuter efter att bussen gått.
vaknade 10 minuter innan tåget skulle gå. fick klä på mig och tvinga mamma att skjutsa mig.
så idag är jag otroligt vacker. inte plattat håret eller fixat håret, inget smink.
tur för mig att jag lagt fram kläder igår, annars hade jag väll gått naken eller något.

men jag kom med tåget!

dock är jag helt död i hjärnan. vi skrev novell på svenskan nyss.
jag fattar ingenting. men jag tror det blev bra.
alltså jag fattar vad man ska göra men jag är helt slut i huvudet
att jag knappt fattar var jag själv tänker. det är bra.
tur vi bara har slapp dag.
engelska snart, och då ska vi bara hålla på, på datorn med våra länder vi ska jobba med.
jobbigt, men man sitter vid datorn!
naturkunskap sedan också, det är ju också slappt för då har vi KP.

HUNGRIG som ett as är jag också.
ska fan i mig äta hur mycket som hellst på lunchen!
''jag är så hungrig att jag kan rida en häst''.
fredde, åh vad jag saknar han!

ahaja.
imorrn ska vi ha tema dag. typ politik som vanligt.
palla lyssna på annat än centerpartiet då.
hoppas vi får lyssna på sverigedemokraterna, då blir jag glaaad!
jag tycker att dom är så dumma att det är roligt att lyssna på.


antis pantis, moroten är i bakgrunden! hehe.
va glad att du får va med i min fina blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0