< Till bloggens startsida

tjosan

GODMORGON!

jag lider utav måndag. som vanligt på måndagar..
jag är trött, sjuk, hungrig och utmattad.
jag kommer avlida, jag kommer det. ta mig gud, gör det då!

ikväll händer det. ikväll ska jag klippa mig. hehe.

snart lunch, endast engelska innan.
nyss hade vi svenska och då förklarade våran mentor att vi INTE får
sitta vid andra sidor än vad vi skulle när vi använde datorn under
lektionstiden. då skulle dom ta våra datorer.
jag skulle inte tro att hon syftar på någon i våran klass!
jag har gjort super mycket dom senaste lektionerna vi har fått använda datorn.
hehe.

smörten kom för sent. smörten.
smurtigt.

jahaja.
nu vill jag inte sitta här längre.
jag vill äääääääääääättttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

''jag är så hungrig att jag skulle kunna rida en häst''.

byebye

Kommentarer
smörten

SMÖÖÖRTEEN!! :d ja.. im always late.. :(

2010-09-23 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0