< Till bloggens startsida

tågresat

Jag är hemma! OHOHOHO så skönt.

Som vanligt hade jag en ytterst trevlig tågresa hem med Maxen, Emil och Walle.
Trevligt var det, eller ja roligt. Dom konstaterade att jag är halv finne.
NÄSTAN RÄTT. En kvarts finne är jag iallafall.
Dom kom på det när jag fick damp på lillmaxen, hehe.

Maxen gjorde en god gärning idag också.
Tanten:
- Går det här tåget till Ånge?
Maxen:
- Ja.
Tanten:
- Bra! För då ska du få hjälpa mig sedan.

Också fick Maxen bära henne OTROLIGT (på riktigt) tunga väska upp i tåget.
Sedan satt han och skämtade om det på tåget eftersom han trodde tanten satt i andra vagnen,
men så var självklart inte fallet. Hon satt två säten bakom. HAHAHAHA

''Jag trodde jag skulle dö.''
-Ja det var ju en upplevelse.

HOHO vad kul!

Tågresorna blir nog inte roligare än när jag åker med dom där knäppisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0