< Till bloggens startsida

stands for a while

Nu har jag kommit hem!
Hittade Sandra, eller hon hittade mig, på tågstationen så vi sällskapade varandra tills jag klev av och hon fortsatte åka till Östersund, Adde och Fia lekte en stund med oss också!

Blev sjukt dålig på skolkortet också.
Bajs. Tur att resten är snygga iallafall!

Smörten ska skaffa blogg hon. Undra hur det kommer gå,
hon är inte riktigt klok hon heller.

Jag och Therese ska på basketmatch vi, när Dragons spelar.
För vi älskar dom så mycket. Ojojoj, hihi. Längtar som en tok iallafall!

Dags att skära lite grönisar!
Bye.


When i see your face,
there is not a thing i would change.
Cus' youre amazing,
just the way you are.
When you smile,
the whole world stops and stands for a while.


vackert! fyfan vad jag skulle gråta om Bruno Mars hade skrivit den till mig ;)

Kommentarer
smörten

min blogg suger anuus! asså jag måste fixa deisgnen:(!!!!

2010-09-24 @ 22:41:51
sandra

haha tiden går ju snabbt när man är två som åker ! :D

2010-09-28 @ 21:10:14
URL: http://sandrajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0