< Till bloggens startsida

smurtigt

Jaha. blir väll hemma imorgon också.
MEN GUD VA KUL!!!!!!!!
HATAR ATT SITTA HEMMA....

aja.
har insett att gud hatar mig mest av alla barnen på jorden.
gud skapade mig för att ha någon att jävlas med typ.

jag har en ny telefon, men när jag satte i simkortet så
fungerar det inte. och det funkar inte med något annat än telia,
alltså är den operatörslåst, så pappa skulle fixa det idag när han var i stan.
dom fick betala 300 spänn. när han kommer hem så fungerar det ändå inte!
FATTAR NI!=?!??!?!?!?!
får damp...

smurtigt gud!

VARFÖR BRYR JAG MIG OM GUD HELT PLÖTSLIGT!?
JAG HÅLLER PÅ ATT GÅ IN I VÄGGEN JU.
POLITIK, GUD.
vad kommer härnäst!? typ, andra religioner!?!?!?!??!
fan..

nu ska jag se cougar town tills jag dör.
hejdå!

Kommentarer
simone

SMÖÖRTLIGA hälsningar till den kristna centerpartistiska sjuklingen där i NORDVÄST ! :D KP är sjuk så han kanske inte kommer påfredag då vi har redovisning YEAH! PARTY <3<3<3<3<3<3

2010-09-29 @ 23:23:01
URL: http://simoneflodens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0