< Till bloggens startsida

singing bee

Vet ni vad?
nej det är klart att ni inte gör!

JAG VILL LÄRA MIG ATT SJUNGA!
jag är totalt sämst i hela världen på att sjunga, och det är i underkant till och med.
förstår ni då hur dålig jag är?
MEN en gång sjöng jag inför hela skolan när jag gick i sexan..
duett, då jag sjöng helt själv vissa bitar. kan ni förstå att jag faktiskt ställde mig
inför hela skolan, okej typ 90 pers, och sjöng, fast att jag aldrig har kunnat sjungit.
det är inte klokt.

dock har jag alltid velat kunna sjunga. jag levde kankse i en fantasivärld
då jag ställde mig där inför hela skolan.
men hur bra vore inte livet om man kunde sjunga fint?
jag känner faktiskt ett par styckna som har otroligt fin sångröst, och blir
man något avis eller?! JA!
Linnea, Victoria, Emma och Sofie, VARFÖR!?
jag vill också.

jag ska banne mig träna fram en bra röst.
sådeså.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0