< Till bloggens startsida

politik ännu mer

Nej men vad trevligt att vi har historieförhör idag och jag kan INGENTING. Det blir nog fintfint.

Nyss hade vi samhällskunskap. Bara jag och Anton var här i våran grupp.
Vi gick först till Vänstertpartiet och pratade, och sedan till kristdemokraterna.
Det roligaste var nog när Anton blev lite irreterad.g
Enligt kristdemokraterna ska inte homosexuella kunna ingå i ett äktenskap,
dom får gifta sig på samma sätt som man och kvinna, men det ska inte få heta äktenskap.
Smart där kristdemokraterna!

Ännu mera politik. Jag måste börja säga som Elin.
LUNGA NER DIG OLINA! sluta tänk på politik.
det är sjukt. jag förlorar min själ åt politiken...

Jag slutar 20 över 4 idag, så jag måste springa allt vad jag kan till tåget, om jag nu hinner med det ens.
Eller så får jag ta kvart över 5 bussen, det får nog bli så alltså.
Jag pallar inte stressa idag igen, helt sjukt när man måste springa allt vad man kan till västra,
och dessutom stressa som fan sista minuterna av spanskan.
Det får bli middag här i stan, och jag ska tvinga pappsen och mammsen att lägga in pengar åt mig, hehe.

Jag har fortfarande ont i huvudet. Kul då. Nej.
Nu är det dags att gitta iväg.
HEJDÅ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0