< Till bloggens startsida

överstyr

Nyss frågade jag pappa vem som vann valet, och han svarade alliansen!
då skrek jag;
- MEN VAD BRA!!! DOM ÄR BÄST!
- är du så insatt att du vet vad som är rätt och fel?

AMEN VADÅ?! JAG ÄR TYP DEN MEST INSATTA UNGEN PÅ JORDEN.
klart som fan  jag vet att centerpartiet och alliansen är bäst!!!!!!

varför blir jag upprörd när pappa frågar om jag är insatt?
varför ?! varför bryr jag mig ens om det här.
jag börjar misstänka att elin har rätt om att politiken har tagit mig.
den har dödat mitt gamla jag.

Kommentarer
Ellen

ALLTSÅ?!?!? KOLLADE DU INTEPÅ VALVAKAN ELLER?!??!?!??!! :O:O:O:O

2010-09-24 @ 17:17:55
URL: http://elenpelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0