< Till bloggens startsida

no no no

Ännu en dag hemma i sängen.
Om jag inte visste bättre skulle jag tro att gud jävlades med mig.
Men så kan det ju inte vara? JO FÖR DET GÖR HAN JÄMT!

Kom precis på att jag måste köpa en present till min bror också.
Vad ger man en 18 årig kille då? hm..
Och det här är alltså viktigt eftersom det formar ju vad jag kommer
få när jag fyller 18. Om jag köper något dyrt, får jag säkert
något dyrt tillbaka, köper jag något billigt så får jag väll något
billigt tillbaka. SÅ JAG MÅSTE ALLTSÅ KÖPA NÅTT DYRT.
men inte allt för dyrt.
ops vad svårt det helt plötsligt blev!!


shiiiiiiiiiiiiiiiiit

To cry in front of you, that's the worst thing i could do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0