< Till bloggens startsida

musikaliska träsket!"

GODMORGON!

parisare är nog världens konstigaste mat.
liksom en korv fast man äter den som en hamburgare.

idag vid frukosten sa mamma att vi skulle äta hamburgare idag,
men jag skulle promt ha parisare.
då drog pappa skämtet om den, som vi hört en miljon gånger,
men det är fortfarande lika kul.

min kusin och pappa var på någon resturang och skulle äta hamburgare.
pappa beställer en hamburgare och kusinen en parisare.
när han får maten utbrister han:
-jag har ju fått en korv jävel!

idag sa pappa bara; jag har fått en korvjävel ju!
medans jag och mamma börjar att skratta,
varpå mamma säger;
- Det kommer jag aldrig att glömma!
- Du var ju inte ens med.. (pappa)
- Men du har ju berättat det. (mamma)

dom är bra roliga!

nej nu ska jag snart åka till stallääää-

nehej, blev ingen bild för blogg.se har damp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0