< Till bloggens startsida

mhmhmhmhmh

Jahaja.

I Lördags när vi var på Aware råkade jag spilla dricka på mina byxor och på min tröja.
Detta var alltså väldigt roligt eftersom det liknade lite som om jag kissat på mig typ,
men det var också blött på tröjan.
Vi knäppte kort på detta, eftersom det var så roligt, och den ligger på facebook.
SKÄMT LIKSOM!

sen är det någon som inte trott att det var ett skämt,
som nu tror att jag har kissat på mig och sagt det till min mamma.

även om det är rätt komiskt kan jag inte låta bli att fundera på
vem som går runt och tänker så?
nej men man lägger ut bilder på någon som kissat på sig på facebook.
dessutom brukar man väll inte kissa på sig på tröjan?
eller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0