< Till bloggens startsida

land skall med lag byggas

Nyss insåg jag hur irriterad jag blir på folk som skriver ''förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen'' eller ''förlåt för att jag inte skrev något inlägg igår''. Man skriver väll när man känner för det, eller? Man ska inte behöva ursäkta sig för att man inte uppdaterar, för man har väll kanske inte tid eller lust helt enkelt.

Jag har precis haft muntligredovisning inför hela klassen, med min samhälls grupp, om Vänsterparitet och kristdemokraterna. Jag var inte nervös över huvudtaget, men när jag väl skulle prata kunde jag knappt uttala homosexuell, knäppt? JA.

Hade sovmorgon imorrse, JIPPIE kajej. Vaknade till och med utav mig själv flera gånger. Sista gången jag vaknade, så skrek min bror på mig och frågade varför jag fortfarande var hemma. ''Jag har sovmorgon'' svarade jag, medans han kutade runt och skrek att han var försenad. Det konstiga var att han faktiskt hade tid att kolla på Eminems musikvideo till When I'm gone.

Har bara historia kvar nu. Det är nog det tråkigaste som finns!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0