< Till bloggens startsida

kissapåref

Äntligen har jag fått se på Kungarna av Tylösand!

Vi skulle egenltligen ha tre timmars bild, som alltid på Torsdagar, men vi fick en uppgift och fick åka hem och göra den om vi ville. Javisst sa jag och sprang iväg till tåget.

Dagens alla ilandsproblem;

1. Jag måste laga mat själv.
2. Jag var tvungen att springa till tåget.
3. Jag är kissnödig.
4. Jag har sett avsnittet av kungarna av tylösand så nu har jag inget att titta på-
5. Emil B-k trodde att min krokodil var en sköldpadda..
6. Anton är allmänt dum, går på exakt allt.
7. Jag, Anton och Sebastian måste göra klart våran uppgift imorgon,
vi har gjort halva ungefär, på två lektioner. Är det inte klart imorgon så får vi igt.
8. Det regnar.
9. Kakorna är slut.
10. Tappat bort mobiltelefonen.

Dagens alla bra;

1. Vi har inte spanska på hela nästa vecka.
2. Telefonen ligger förmodligen någonstans i huset.
3. Musik

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0