< Till bloggens startsida

jag ska bli politiker!

Jag börjar bli vääääldigt less på att åka tåg och buss 3 timmar om dagen.. det är sjukt tråkigt och jobbigt.
Idag började jag 10.35 så jag fick sovmorgon, och kunde ta nio tåget. Jag slutade 10 över 3, så var tvungen att ta halv 5 tåget hem. sjukt jobbigt när alla andra åkt hem redan..

idag läste vi om politisk ideologi på samhällskunskapen. jag vet, ni som inte är så smarta och begåvade som jag vet inte vad det är, men själv är man ju sjukt bra på politik och sånt.. NOT. förstår knappt vad det är själv. men vi ska läsa om politik nu när det är val snart. självklart..

vi läste om konstervatism. hehe. folk som är konservativa är typ sånna som vill ''bevara samhället'' eller något. och typ vill ha det som det alltid varit. moderaterna är konservativa, därför tänker jag aaaaldrig rösta på dom (y)

slut på politik snack.
jag som är så intresserad kan ju prata om det i fleeera timmar.

nej är för trött för det här.
orkade inte ens säga att jag skulle äta middag till pappa.
men jag ska käka nu.
sedan sova resten av livet.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0