< Till bloggens startsida

idolerna själv

åh vad jag gillar idol!
alla bra tänder ett litet hopp i en,
alla dåliga har man så roligt åt!

jag börjar bli sjuk. vill bara att det ska vara borta.
för i helgen TÄNKER jag åka ut på egna äventyr, HAHA!
håller på att kanske lösa sig nu!

imorgon ska jag ha thights på skolan.
jag ska det.
för imorgon har jag faktiskt tid att göra mig i ordning på riktigt.



någon gång ska jag och ellen vara med i idol. det bestämdes för länge sedan.
jag hoppas på att jag blir som hon idag på idol.
hon kom in och fjantsjöng och låtsades vara en siamesisk tvilling.
juryn bad henne att byta om och sjunga på riktigt, hon var bra och gick vidare!
så ska jag också vara. fjant sjunga och vara bra och gå vidare.
ba sådär.
vore coolt!

funderade länge på att lägga upp den fina videon sedan i lördags på mig och ellen när vi sjunger ''i don't want to miss a thing''. det är riktigt fint. vi var på scen och allt.
men den får ni såklart inte se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0