< Till bloggens startsida

hej hej sommar

idag kom jag på att jag inte är normal.
är det okej?

förut var det några barn här.
dom skulle sälja något, så dom knackade på.
jag tycker att det är så hemskt att säga
''nej vi vill inte ha något''
och eftersom ingen av dom andra är hemma,
så skulle jag behövt säga det.
så därför öppnade jag inte.
dom tyckte nog att det var bra konstigt att dörren var olåst
när ingen kom och öppnade.
vet ni vad ungarna gör?
dom drar upp dörren, och slänger igen den igen,
sedan hör jag hur dom springer iväg
för att komma tillbaka halv minuten efter och knacka på igen.
jag öppnade inte då heller.
lekte att jag sov lite.
ungarna har inte kommit tillbaka, och jag hoppas att dom inte gör det.
jag orkar inte öppna dörren, men känner mig hemsk som inte gör det.
helt sjukt.

har försökt göra mina läxor. kom fram till att jag redan gjort engelskan på skolan,
sedan förstår jag ingenting av idrottsläxan så jag får ta och göra den senare när pappi är hemma!


ungefär såhär trevligt har jag det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0