< Till bloggens startsida

hästa rida

JAG BÖRJAR SENT IMORGON!
skönt.
kommer ändå vakna 6 och inte kunna somna om.

Mum and dad;

- Våran dotter är sjuk!
- Varför då?
- Hon har plockat ur diskmaskinen!

Okej. Jag erkänner. Hemmasysslor är INTE min grej.
Men idag tog jag steget. Jag gjorde det.

... plockade ur diskmaskinen.
bra!

nej nu ska jag sova, endast för att jag är trött
och har ont i skallen. i hjärnan.
den har alltså gått på högvarv för mycket på sista tiden.

johannes kollade också på politik, precis som mig!
bra jobbat! plus att anton och jag har diskuterat om vilket
parti som är bäst såhär på kvällskvisten,
men han vägrar inse att det är jag som har rätt.
bara för att han är en morot och hatar kött.
jag är en älg och älskar kött.
nu vet ni det .



sleepygirl now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0