< Till bloggens startsida

en vanlig matte lektion

Jag älskar Björn.
Andreas, eller ja Anders, sa att jag skulle skriva det.
Man måste vara ärlig sörrni, så jag älskar björn.
Jag tror anders börjar bli besatt av björn, det är rätt fint.
Han bryr sig om Björnen! :')

Förut berättade jag en riktigt rolig historia för Anton.
Om djur, och till och med jag tyckte det var äckligt och hemskt,
ni kan ju tänka er minen på Anton!!

Rebecca är här, hon är snygg hon!

aa så är det!

vi har matte, vad fan har småkryp med matte att göra!?
tror vi har naturkunskap istället eller nått.
på måndag ska vi till sidsjö, på skogs och sjöexkrusion.
FYFAN VAD KUL VI KOMMER ATT HA!!
vi ska bli skogsmullar typ.
3;ans buss ska vi ta, 

nyss skrek rebecca och douglas;
PULKBACKEN as högt!!

oj vad jag älskar klassen min.

Kommentarer
BECKAN

HAHA jag och doggie vill bara visa våra känslor <3

2010-09-24 @ 12:04:56
BECKAN

HAHA jag och doggie vill bara visa våra känslor <3

2010-09-24 @ 12:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0