< Till bloggens startsida

det här är dagboken bert

Kära dagboken.

Idag är det en vanlig Söndag.
Jag har gjort allt jag gör en vanlig Söndag, plus lite till.
Jag har duschat mig ren, och även råkat cuttat sönder hela benet med min rakhyvel.
Som vanligt alltså.
Jag har städat mitt rum, som vanligt på söndagar.
Jag har dammsugar, dammtorkat och skurat, ovanligt!
Jag har bäddat rent i min säng, vanligt!
Jag har plattat håret, vanligt!
Jag har plockat ur diskmaskinen, ej vanligt.
Jag har vattnat blommorna, händer typ en gång per år.

Jag är en sån duktig unge på Söndags kvällarna!

Imorgon ska jag klippa mig. Blir spännande.
Tror jag ska klippa kort hår.

Hejdå dagboken!



i like my hair at that pic.
ävenomjagärvärldensstörstafjortispådenbilden.
hehe

Kommentarer
smörten

SKITSHHNYYGT! värsta blond :O (Y)

2010-09-20 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0