< Till bloggens startsida

dennis och max

Sitter på tåget med dom två tokarna igen.
Jag fick låna Dennis headset,
så jag lyssnar bara på musik jag!

Maxen och Dennis,
vilka killar!

Kändes väldigt onödigt att åka så tidigt imorrse, och har bara
suttit vid datorn hela dagen.
På svenskan gjorde vi en lätt uppgift,
på datorn, som jag lika lätt kunde gjort hemma.
På Naturkunskapen satt jag bara vid datorn,
fast vi hade genomgång,
men om man får allting dom säger på papper efteråt
känns det rätt så värdelöst att lyssna.
Plus att vi får sitta vid datorn och göra vad vi vill
på Naturkunskapen.
Sedan var dagen slut.

Kul.
Jag är så hungrig att jag skulle kunna rida en häst!
Precis så är det.
Måste gå hem också.
Känns ju bra.

Massa klag bara nu.
Ska be Maxen säga något kul.
Vågade inte så glodde en stund på honom.
Han pekade bara mot mig och sedan fortsatte han prata med
Dennis. sikken diss man fick.
HAHA

dags att gitta!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0