< Till bloggens startsida

.. dags .. att .. spy .. not ..

HELLOOO

oj vad mätt jag är nu!
tryckte en hel pizza plus pizzasallad på högst 10 min!
rekord tror jag.
duktigt av mig!

idag har jag jobbat. städat som tusan, och mockat bajs.
kul liv man har. men det är fan värt det. tror jag.

ska nog promenixa till pälsen ikväll.
hon ska komma och möta mig. fast det tror jag vad jag vill om faktiskt.
sist jag gick till henne, så vägrade hon komma och möta mig.
sedan så mutade hon mig med morotskaka, så att jag skulle komma dit.
när jag kommer dit så har hon tryckt i sig hela morotskakan själv.
tack älskade vän.
ikväll ska hon fan i mig komma och möta mig!

hehehejdå.


ungefär såhär trevligt burkar vi ha't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0