< Till bloggens startsida

dagar som denna vill jag bara stanna i sängen.

Jag börjar bli sjuk.
Det är inte bra, inte alls.
Har ont i huvudet och vill bara avlida fram och tillbaka.

har haft min andra spanska lektion idag.
jag har hälsa, säga vad jag heter och lite till.
duktiga jag!

eminem är mitt liv.
hehe.
känner mig otroligt social på rasten när jag sitter vid datorn
och lyssnar på musik i headset!

idag går vi baaaara till 20 över 4.. fyfan vad jobbigt!
skulle vilja be ellen köpa mat åt mig idag igen,
men vem har råd med det då?
ska tvinga med mig någon till mcdonalds sedan.
hehe.


Kommentarer
ellen

hur fan ska jag kunnda köpa mat till dig när du har mina pengar??????

2010-09-09 @ 12:36:25
URL: http://elenpelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0