< Till bloggens startsida

blinda och tjocka

Nu har jag och Ellen precis ätit middag.
Köttbullar och mos var det. Kul att äta middag vid halv 11 på en skoldag.
Jag ska sova här inatt eftersom min familia har dumpat mig för att jaga i skogen.
Tur dårå att jag har en extra familj!

Idag har jag och Ellen lekt blinda för en stund.
Vi skulle packa hö åt våra djur, och det var kolsvart!
Jobbigt läge tänker ni, men nepp! Det klarar vi.
Missade påsarna ett antal gånger, ramlade, slog emot höbalar för att jag trodde dom var människor.
Riktigt skojsigt och läskigt och jobbigt. Men vi klarade oss, OSKADDA!

Dags att sleepa snart.
Eller jag kanske ska plåga mig själv genom att inte sova inatt?
Who knows vad jag kan få för mig,
hehe.


KNÄPPA DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0