< Till bloggens startsida

ellen hägg


















jag kommer ihåg det som igår,
första gången vi träffades på stallet.
vi skulle rida, och du var ny i gruppen.
du var så framåt. vi började prata lite,
nästan på engång.
jag kommer ihåg det som igår,
första gången jag var hemma hos dig.
jag minns såväl när jag kom in genom dörren,
och du stod där och städade upp efter blomkrukan
du hade råkat sopa i golvet när du kollade ut genom
fönstret.

och så många minnen vi delar.
så många knäppa dagar och nätter.
så många galna idéer.
så mycket  roligt vi gjort.

jag ångrar inte en sekund utav vad jag gjort med dig.
du har lärt mig, att vara mig själv.
det är något riktigt fint.

jag vågar inte tänka på hur mitt liv skulle se ut,
utan dig vid min sida.

jag älskar dig, tills mitt sista andetag.

Kommentarer
Ellen

åååh :')

jag vet inte vad jag ska säga, jag älskar dig. du är så fruktansvärt bra!

2010-10-07 @ 00:57:27
URL: http://elenpelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0