< Till bloggens startsida

stronger

Nu är det redan kvällen. Kom på för en och en halvtimme sedan att jag kankse skulle ta och plugga lite, eftersom jag har så himla mycket att göra. Så det gjorde jag. Sjukt att jag bara hann med några frågor på Engelskan. Jag har samhälle, som jag måste läsa på om imorgon, eftersom vi har prov på Fredag. Hela kvällen till det imorgon då. Ja. Sedan har jag naturkunskapsprov på Måndag. Plus en annan engelska uppgift, också har jag ju en massa engelska annars kvar också. tjena pluggis.

Imorgon tänkte jag vara snygg, men jag tror jag spar på krafterna tills på Fredag faktiskt.
Jag har dessutom allt mitt smink hemma hos Ellen. Så jag får väll se ut som en idiot imorgon också.
Hade inget smink alls idag. Rätt skönt, men otroligt fult. Haha.


pluggisen.

If i can't make you happy then this is where i belong.
You are allways there to hold me up, when i'm losing my mind.
You're perfect for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0