< Till bloggens startsida

pang i bygget


Okej.
Jag erkänner att jag inte ser ut sådär idag.
Just nu är det fan i mig hemskt.

Jaha. Jag längtar tills på Måndag jag.
Då får jag gå på skolan igen!
And i love it!

Dessutom börjar mitt nya liv. PÅ RIKTIGT den här gången.
På måndag. Jag och ellen ska sola, sedan ska vi
handla nutrilett hunger control.
AWSOME!!!!!!!!!!!
Dessutom TÄNKER jag gå ut och promenera.
promise

Okej nu måste jag koncentrera mig på det jag ska göra.
Städa toaletten och göra ett grattis kort.
Dags att börja arbeta så att jag kan slänga mig
helt utmattad på sängen sedan och vänta på tårta.
Vi ska alltså gratta bror min ikväll.

GOOOOOODBYYYYYYEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0