< Till bloggens startsida

ej klaga. bara lite.

Just idag hatar jag politik. Eller iallafall hur det politiska systemet är uppbyggt.
Visst vet jag vad talman är och lite om grundlagarna, men vafan palla veta hur det går till när en regering bildas då. HERREGUD jag är 15 år och inte intresserad utav att talmannen väljer statsminister och statsministern väljer resten av statsrådet. Jag pallar inte! Men jag måste. Vi har prov på detta imorgon. GUD. JAG VILL INTE!

Stannade kvar i stan och lekte med Andreas och Ellen, sedan kom mamma och pappa och hämtade mig. For och handlade mat och sedan handlade vi middag i Stöde. Nu måste jag pluggaaaaa. BLÄ.



Jaja, ska ej klaga mera.
Imorgon blir det andra roligheter.

Kommentarer
ELIN

NEHE OKEJ, INTE ALLS INTRESSERAD.

LÅTER DET SÅ NU? va va va ??!??!?

2010-10-15 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0