< Till bloggens startsida

duktig flicka!!

GODDAGENS!

sikken dag.
hade aktivitets dag på norra berget. m-m-m..
först fick vi GÅ dit i bara uppförs.
sedan lekte vi lekar typ. min grupp ägde fast typ
alla var ''sjuka''. bara jag, en till sp:are och 3 nv:are och
en trea med. men vi var grymma ändåå.

sedan blev det brännboll, min klass var inte så grym.
gick ner till stan igen och till tåget och träffa
lite pojkar som jag umgicks med på tågeeeet.

här har man gått och blivit as duktig också.
är helt ensamen hemma hela veckan.
så idag ska jag:
*tvättaaaaa
*laga mat
*chilla..
*lexer

guuuu

Kommentarer
lucke

Var med och tävla om en jumpsuit på min blogg om du känner för det :P

2010-10-11 @ 15:47:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0