< Till bloggens startsida

borsta tänderna. you don't get it.

Varför tar jag jämt kort på mig själv när jag gör grejer med munnen?
När jag borstar tänderna, när jag äter osvosv.
Är det här ett normalt beteende?
Jag tror inte det,.

Har varit en mys Fredag. Eller ja, mys och mys.
Jag har kollat på Idol. Ätit tårta och god mat.

Såhär precis innan jag lade mig i sängen fick
jag värsta rycket och tvättade håret.
Ingen aning om varför, men det kändes bra.

Imorgon ska vi tydligen till stan, eller ja birsta.
Suuuper tidigt, eftersom vi senare ska till Hanna
på någon middag sak. Trevlans!
Ska iallafall fixa min nya telefon imorgon, älska!


M-m-m sugen? Jajemen.
ser förövrigt ut som en hamster på den bilden.
tack gud för att du gav mig ett hamsterutseende.

insåg precis att mina älskade cougar town avsnitt är slut.
snyft.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0