< Till bloggens startsida

för en kväll

Dag 09 – Mina syskon


det här är då min biologiska bror simon.
han är 18 år och ibland rätt så barnslig,
men han är bra ändå!
Ellen är inte min biologiska syster, men en låtsassyster och har varit
det i så många år. faktiskt så bodde jag mer hos henne än hos mig själv
ett tag. ibland funderar jag på om vi inte är syskon. vi är så otroligt lika.
det är lite vackert. du är den där systern som får mitt blod att rinna!
Elin. Är den där galna systern man kan prata med exakt allt om.
Den där låtsassystern som är som min egna syster.
Som ligger varmt om lillhjärtat.
you're the best, better than all the rest.
i love you guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0