< Till bloggens startsida

welcome to the darkside

Dag 01 – Presentera mig själv

jag heter olina eriksson.....
jag bor på platsen gud glömde ungefär, torpshammar heter den här lilla charmiga byn. jag gick i grundskolan här (låg och mellanstadiet) , så blev jag lite äldre plötsligt, och började i fränstaskolan. där förändrades hela mitt liv och hela jag. efter 3 år där så gick jag ur grundskolan och mitt liv förändrades ännu en gång. jag började i gymnasiet i stora staden sundsvall. så nu går jag alltså 1;an på mikael elias teoretiska gymnasium, samhällslinjen. jag har egentligen inte en aning om varför jag valde en plugglinje, eftersom jag hatar att plugga. men så blev fallet och jag trivs som foten i skon där. jag har en vanlig familj, en extra familj och en extra mamma och extra syster! min riktiga familj består utav mina biologiska föräldrar och bror. min extra familj består utav ellen, hennes mamma och pappa. min andra extra mamma är emma, och min andra extra syster är elin!
som alla andra tonåringars liv går allt upp och ner. vissa dagar är allt toppen, vissa dagar är allt botten typ.
också har jag ju jätte många awsome vänner också!
krossarn var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0