< Till bloggens startsida

Samson

Idag har jag varit ledig från skolan för att åka på sjukan. Dom hittade inget fel på mig så jag är nog frisk. Ska dock på syn undersökning efter nyår. Kan bli väldans skojsigt, inte sant? Efter sjukan åkte jag och mamma för att käka, efter det handlade hon filtar för 800 spänn, en var till hela familjen, men sch! det är en hemlis för det är julklappar. Sedan åkte vi till Birsta city, köpte ännu en julklapp till mig. En sån där klocka som alla har, en svart. (Sch. jag ska glömma bort det till julafton tydligen.) Provade en miljon ringar också, hittade så otroligt många fina! Köpte även min nobelmiddag/nyårs klänning. Sprang runt i några andra affärer och sedan åkte vi till lite andra ställen. Gosigt.
Jag har ansiktskräm igen! Mitt liv är helt igen! Jag har hårspray igen, mitt liv är helt igen! Jag har bra schampoo igen, mitt liv är helt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0