< Till bloggens startsida

Rebecca är kåt :D

Hej, jag heter Douglas Johansson, bor i Ljusta, en av alla killar som tror att han kan vinna Olinas heart. Vi sitter här på skolan, nu kom Sanna och Agnes in och störde. Eller nja, lite grann. Rebecca måste träna, enligt Andreas, han tycker att hon borde draut och löpa en snabbis. Så att fläsket elimineras. Hon håller fullständigt med Andreas, för han har alltid rätt för fan. Idag är det fredag, och vi ska ha historia nu tror jag. Vi har haft matteprov, det gick inte så bra för alla utom Rebecca. Hon spikade! Hon är ganska snygg idag, hon har en Great Hair Day :) Olina har tre kronor i jackan bara så ni vet. MEN VAD FAN SKA JAG SKRIVA NUDÅ? VAD VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA?! D: Agnes fick på sig ett par glasögon nu, och Rebecca fick dem av Agnes, som fick dem av Olina som är deras riktiga ägare. Det finns ingen styrka i dem tyvärr, men fina är dom väl! Vi börjar om 20 minuter, sen slutar vi och får jävla helg. Då ska vi ut på byn och dricka öl. Sanna i våran klass är minst i världen. Rebecca vill jävlas. Hon drar ner min mössa och vill att jag ska få hets på henne. Snart brinner det, mm ja jävlar vad det brinner... Man kan inte slå en tjej, så hårt. Rebecca gillar hemsidorna meatspin och nobrain. Det är hennes favoriter :) Caps Lock-knappen på den här datorn är lös och det tog mig 2 minuter att skriva bara det för Rebecca STÖR MIG STENHÅRT :) Det här är Krossarns blogg, den är fin!!!!! JAG ÄR FIN OCKSÅ! :P Agnes har jättestora fötter, alla vet ju vad som menas med det hihi. Jag orkar inte mer nu, vi hörs ikväll sötnosar :'))

/ANDY (det var inte Douglas)  <333333

Kommentarer
andyman <3<3<3

fint du bloggade idag olina :D

2010-11-12 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0