< Till bloggens startsida

Mittuniversitetet

Nu har jag kommit hem. Vi fick sluta när vi varit på två pass på Mittuniversitetet. Det var faktiskt bra öppet hus, och bra information. Jag gick på Kriminologi samt barn och ungdom. Det är så svårt att veta vad man ska göra när man blir stor! Jag vill bli socionom, kriminolog eller psykolog. När man är kriminolog får man ju läsa så mycket olika, men det innehåller ju också mycket psykologi och även psykopati. Verkar ju jätte roligt. Tycker faktiskt att det vore rolig att bli lågstadielärare också. Det är så mycket jag vill. Jag vill helst av allt att dom här tre åren på gymnasiet ska gå, så jag kan få gå på universitet eller jobba. Gud så skönt.
-
f
-
Ikväll ska jag ta det lugnt och plugga! Spanska, Matte och om jag orkar lite naturkunskap.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0