< Till bloggens startsida

maybe be strong

Känns otroligt bra att jag tog ett tåg som gick 30 minuter innan bussen jag i vanliga fall tar, och då t kommer jag till skolan en timme innan vi börjar, endast för att slippa gå..
Käkade frukost på donken med jeppe och kalle också. Åt en macka, och drack RIKTIGT kaffe. Beställde en kaffe latte, men det fick jag då inte. Brände sönder tungan då jag skulle ta första klunken, så jeppe fick lära mig hur man dricker RIKTIGT kaffe. Kalle fixade en kopp med mjölk åt mig, jag hällde i allt. Plus tre påsar med socker. Blev as bra tillslut. Men latte hade faktiskt varit godare.
Nu väntar jag alltså på att Spanskan ska börja.
ikväll är det övernattning på skolan som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0