< Till bloggens startsida

många.

Dag 08 – Mina föräldrar

Jag har många föräldrar jag. Två biologiska, som jag bor hos. Dom är söta och snälla. Älskar jakt och hockey mer än något annat på hela jorden. Och det är faktiskt sant. Mammi är 46. Pappi är 50. Trevligt.
Sedan har jag ju mina ''fosterföräldrar'' som är Ellens föräldrar. Rolf och Mimmi. Dom älskar mig mer än något annat på hela jorden. Nej det var skoj. Rolf gillar bilar. Han har ungefär 700 leksaksbilar och 700 vanliga bilar. Det är skoj. Mimmi hon gillar . . . att ha ordning. Hon är rätt så söt faktiskt.
Sedan har jag ju ännu en låtsas mamma, Emma. Emma är då hon som har alla mina djur. Hon är som en riktig mamma. Hon har två biologiska barn som är små, nästan som våra småsyskon. Sedan har hon ju mig, Ellen och Elin också, ungefär som hennes barn.
många föräldrar. det räcker aldrig bara med två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0