< Till bloggens startsida

listor in my heart forever and ever

för 15 år sedan (1995):
Föddes världens knäppaste unge, jag. För tidigt dessutom. Fick gulsot och fick ligga och solas i ett solarium. Gullig historia.
för 10 år sedan (2000)
Vad jag fem år. Var riktigt snygg för min ålder. Alla killarna ville ha mig. Eller något. Gick hos dagmamma och fördrev tiden. Började förskolan och min hobby var att sitta och plugga... Ungefär den tiden gillade vi även att göra teaters, jag och Erica. HAHA! 
för 5 år sedan (2005)
Fyllde jag tio. Kände mig antagligen otroligt stor och bra. Jag var så cool att jag umgicks med sexorna i början utav 2005. As cool brud alltså! Var väll ungefär den tiden då jag hade kortare än axellångt hår, lugg och en lila slinga i håret. Vackert.
för 3 år sedan (2007)
Jag fyllde 12 år. Gick sista året med torpshammars klassen. Var i Göteborg med älskade thammars klassen. Upptäckte kajal. Började en ny skola. Hade även då as fin frisyr, raklugg. 
för 1 år sedan (2009)
Fyllde jag 14. Gick i åttan. Började nian. Hade världens vackraste klass. Umgicks med pojkarna och Ellen mest hela tiden faktiskt. 
för 3 månader sedan (augusti - 2010)
Var det fortfarande lite sommarlov. Solade, red och badade. Träffade Andreas token för första gången. Lekte livet. Var med Ellen. Barnvaktade. Började gymnasiet. Var as nervös och började en helt ny klass. Träffade as många nya människor.
igår
Var jag på skolan. Kom för sent. Skrev as mycket uppsats. Började skriva en saga. Var med Therse, Lovisa, Simone och Chonladda. Lekte med jeppe persson och norsk fredrik på tåget. Var en duktig tjej.
idag
har jag varit på sjukan. varit med mamma i stan. varit hos mormor. lekat mattant. ska göra mackor strax. har duschat. 
imorgon
har jag sovmorgon. ska sova jätte länge. börjar skolan 12.20. Ska dricka kaffe latte. Ska leka med mina fina klassisar. Sedan ska jag ta as sena tåget hem och hoppas på att någon sötjävel åker det också. När jag kommer hem ska jag lekas med mig själv.
om 1 år (2011)
Börjar jag tvåan. Ska antagligen välja inriktning. Då börjar resan mot min psykolog karriär. Blir trevligt. Om exakt ett år kommer jag förmodligen sitta vid datorn, längta efter att få julafton. Jag hoppas på att ha flyttat till stora staden och leka där varje dag. Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0