< Till bloggens startsida

kärlek

Dag 02 – Min första kärlek

min första kärlek var...
förjävla krånglig! det var en otroligt bra vän till mig. men ingenting gick som det skulle och ärligt så pratar vi inte längre med varandra.
så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om min första kärlek. men än att den var förjävlig, att den gjorde hela mig otroligt glad i flera år, men som skar ner mig i bitar igen. men det har gjort att jag lärt känna mig själv mera. jag kan mina brister nu för tiden, även om jag faktiskt inte är ett dugg mycket smartare! jag kan inte säga att jag blivit mycket starkare, men lite iallafall.
däremot önskar jag att vi fortfarande var vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0