< Till bloggens startsida

just to be holding you for the very first time

Nu, tre timmar senare är mitt pluggande klart. Gud vad duktig jag känner mig! Har nog inte pluggat såhär mycket på, jag vet inte hur längre. Kanske aldrig ens suttit tre timmar i sträck och pluggat? Jag kan räkna från 0-100 på spanska! Jag har jobbat 27 tal matte, och det mina vänner, det var verkligen behövligt! Plus att jag faktiskt skrivit ett begrepp på Naturkunskaps hemprovet. Jag slutade efter första begreppet eftersom jag var så osäker på om man fick använda sig av boken och skriva därifrån eller inte. Det är faktiskt, utan att överdriva, lite kul att plugga ibland. Man kan ju göra det kul i alla fall. Jag tog hjälp av Johannes som förhörde mig på Spanskan. Med lite musik till matten så gick det ju riktigt bra!
-
-
nu vill jag allvarligt läsa en bok. ska faktiskt leta fram en, om jag nu har någon. måste faktiskt köpa en. har varit och kollat på böcker idag faktiskt, jag vill ha!
-
oj vad nördig jag helt plötsligt låter. känns som om öppet huset idag fick mig att börja vilja plugga. hoppsan!

Kommentarer
elin

FALLEN ÄNGEL.

LÄS FALLEN ÄNGEL.

LÅNADE DEN IDAG.

LÄSTE UT DEN IDAG.

2010-11-30 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0