< Till bloggens startsida

jasså, här är det massa killar jag inte känner igen. spännande!

Nu sitter jag på skolan, det är bara jag och Rebecca här. Jag lyssnar på mysmusik, (september och hallelujah, inte den riktiga hallelujah utan en helt annat låt.) och drickar vitamin well antioxidant. När jag skulle köpa den på pressbyrån fick jag lite smått panik. Jag tog den bara för att den såg god ut, när jag skulle ställa upp den i kassan började jag fundera vad antioxidant betyder. Tänk om det typ är att man är känslig för något pinsamt eller något? Så var inte fallet, men tänk om. Det hade varit pinsamt!
-
Ångrar mig starkt att jag inte köpte en macka också eftersom jag inte åt någon frukost. Får ta en sväng förbi där senare. Dock har Rebecca nyss övertygat mig om att pressbyråns mackor inte är så goda.
-
Ska ju på mittuniversitetet idag. Undra vart Therese är någonstans då, hon ska ju gå med mig!
CIAO.

Kommentarer
haggan

inte urin då?

2010-12-04 @ 00:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0