< Till bloggens startsida

Hanna Westman

En så sjukt bra människa är svårt att hitta! Mitt kusinbarn, min vän.
Hon finns alltid där ifall man vill prata, vad som än händer så finns hon där.
Hon är den som aldrig dömer mig, vad jag än gör. Den man alltid har kul med,
no matter what. En otroligt vacker tjej. Någon som känner mig innan och utan.
Jag behöver inte ens förklara, och när jag gör det så säger hon att hon redan vet.
Vi har glidit ifrån varandra rätt så rejält, och det är verkligen synd.
Även om jag vet att hon alltid kommer stå vid min sida, så saknar jag henne.
Jag saknar att vara med henne lika ofta som vi förr faktiskt var.
Jag delar så otroligt många fina minnen med henne.
Enda sedan barnsben har hon legat mig varmt om hjärtat.
Redan som små hjälpte vi varandra med livet. Även om det då bara var att
stänga skorna, och nu mycket större saker, så har vi alltid funnit där för varandra.
Blod är tjockare än vatten.
Jag älskar dig så otroligt mycket, att det inte ens räcker att säga det.
Det finns inga ord för vad du betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0