< Till bloggens startsida

graderna sjunker så fort överallt.

Dag 03 – I min handväska


det här är alltså handväskan
1 - Min datorväska. Innehåller min skoldator, laddare och lite papper.
Den är så liten och tar knappt någon plats alls!
2 - Min älskade plånbok! Dom flesta tycker att den är super ful,
men jag gillar den! 29:- på erikshjälpen är den värd.
3 - Min kalender. Fick den ifrån skolan. Typ världens fulaste,
men den är awsome!
4 - Mandarin. Tänkte ljuga och säga att jag alltid har med mig frukt,
men det har jag verkligen inte.
5 - Mina fina monsterpennor och sudd!
6 - Smink. Jag vet inte riktigt varför jag har med mig det jämt.
7 - Min parfym. Älskaren!
8 - Tampong. Tror det finns i alla tjejers väskor. Har jag fel? nej dåså.
9 - Usb minne från skolan.
10 - En hel jävla drös med papper. As jobbiga och är i vägen exakt hela tiden.
Jag har oftast massa läxor och grejor med mig också.
Men det där var vad som fanns i den precis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0