< Till bloggens startsida

Ge mig en chans

I natt har hela metg övernattat på skolan. Det var riktigt roligt faktiskt, dock inte lika kul idag. Käkade middag på ett kebabställe här i stan. Sedan lirade vi band hero, spelade cs,  kollade på film, umgicks, spelade schack, lyssnade på killarnas musik, försökte sova och busade runt på skolan. Jagt sov en timme på hela natten. Det var från halv 7 till 7 tror jag. Jag sörplade i mig fyra energidrycker, så det funkade ju riktigt bra det!
Idag är jag dock inte lika pigg längre. Började dagen med en energidryck och sedan städade vi och käkade frukost. Nu är jag inne på min andra lektion idag. Snacka om trött tjej! Fattade absolut ingenting på historian, nu har jag matte och jag kan säga att jag verkligen inte kommer jobba. Man märker rätt så snabbt på mig att jag är helt slut. Tog med mig samhällsboken istället för matteboken. Förstår absolut ingenting.
bara 50 minuter kvar till pannbiff, pärer och sås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0