< Till bloggens startsida

you just been a fool

Jag är hemkommen, utan något kyrkbesök såhär på Torsdagskvällen. Åkte hem till Ellen i förväg, satt och kollade på Vem kan slå Filip och Fredrik ett tag. Ingen var så pepp till kyrkan så det blev inte av. Rätt skönt ändå, även om det skulle varit mysigt att åkt dit också. Så vi fortsatte att se på tv ett tag, pratade och umgicks lite. Försökte lista ut vad Ellen skulle få i julklapp också, gick inget vidare. Sedan skjutsade Ellen hem mig, (övningskör) och jag måste medge att hon har blivit grym på det där! Dom första gångerna jag åkte med henne trodde jag att jag aldrig skulle släppa handtaget på bildörren. Däremot har vi ju varit med om en del skräck upplevelser när det gäller övningskörning med henne. För att nämna några: omkörning av lastbil på e14 (jag och ellen skrek och grät samtidigt som mimmi styrde). tvärnit i uppförsbacke (ellen vägrade att köra mera, och en bil bakom var några cm från att köra in i oss). Det var faktiskt länge vi fick uppleva en sådan vacker och inte alls hjärtattacks händelse!
där är hon. våran ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0