< Till bloggens startsida

Therese måste kolla på sitt snor när hon snyter sig

Idag har jag gjort en massa grejer! haft samhälle, gjort klart mitt hemprov, ätit, shopat ett pappersblock, fixat bibliotekskort, lånat böckers, kollat på våran, vad det nu är, som ska bli en växt. men nu ser den mest ut som snorkusar i vatten. gott.
-
idag har vi kommit fram till vilka personförändringar vi har fått sen vi började metg. jag har blivit pluggis, mina kompisar tror inte att det är jag som pratar när jag säger att jag vill gå på biblioteket. lovisa har blivit emo. therese gillar döda människor mer än levande. finfint.

Kommentarer
ellen

Och vem fan frågade?

2010-12-06 @ 14:41:51
URL: http://elenpelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0