< Till bloggens startsida

sundsvall all afternoon long!

Var i stan idag med päronen. Vi handlade lite julklappar och en massa julmat! Det var lite roligt faktiskt. Älskar att handla mat faktiskt, speciellt som man får det man vill ha. Mamma var lite boss och beordrade mig att samla in frukt till våran vagn. Så jag gjorde det, med hennes förslag till frukt. Det blev allt från ananas till passion frukt, det räckte till hela tre skålar hemma. Vi käkade och lite sånt också. Rätt mysig eftermiddag faktiskt. Vi var även in på palt för att kika på lite grejer, och där ser jag den, min nya kärlek, en humör mössa jag sett förut. Lite snällt frågade om jag inte kunde få den, vilket jag fick. Dock får jag den inte för än på julafton och det var tydligen väldigt viktigt att den skulle vara inslagen... HAHA!
!
fick min kärlek till dator förra året. m-m-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0