< Till bloggens startsida

som alltid älskar jag listor

Du heter: krossarn eller? det kanske var olina också!
Smeknamn: får väll vara krossarn derå
Beroende av: karameller och väskor
Vem behöver du mest just nu? hemlis faktiskt
Vad tror folk om dig? att jag inte är som jag är?
Stämmer det? vad menas ?
Vad säger du för att imponera på någon? tja, krossarn här. gillar du mig inte så vet du vad som händer!
Hur imponerar man på dig? man är sig själv, eller ja, man kan va snygg å!
Brukar du skratta för dig själv? mest hela tiden, ingen som vill skratta med mig..
Vad står det i ditt senast inkomna sms? sex? - sandra jönsson
Vart bor du? i världens fetaste stad, torpshammar
Trivs du där? ibland så
Äger du några converse? absolut, 
Sprit, cider, vin eller öl? beror väll på om man dricker för att det är gott eller för att bli packad?
Vad har du för mobil operatör? halebop
Är du allergisk mot något? stelkrampsspruta, mina ben sväller upp <3
Hur svarar du i mobilen? aa. hallå`? olina!
Vem ringde du senast? PÄLSEN
Vad sa den du senast pratade med i telefon? JAG MÅSTE BYTA OM, SUTTE PÅ TOA!
Tycker du om din pappa? klart jag gör
Brukar du komma i tid? sånt skriver man väll inte här iallafall!
När mår du bra? när jag äter karra och umgås med hjärtor.
När blev du fotad senast? idag av pälsen
Hur känner du dig nu? förkyld, och fikasugen... 
Vad tycker du om fötter? jag är äcklad utav fötter..
Är du smart? MEN JA
Är du aktiv i skolan? klart jag är. är ju med i schackklubben. 
Vad saknar du? pöjkarna och min kamera ( den sistnämnda ligger bredvid mig)
Vad längtar du efter? få fika av pälsen
Hade du en bra kväll igår? en vanlig kväll, 
Favorit dryck på morgonen: ingenting dö
Rakar du benen? kan inte påstå att det är varje dag, men sure
När går du och lägger dig? beror på om jag druckit kaffe eller ej
Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott? ja jag gillar att fika,
Mail eller brev? brev är gölli
Har du spytt offentligt? frågade ellen, hon såg konstigt på mig och sa; JA
Använder du stjärnor eller kajal? stjärnor?
Är du nöjd med ditt liv? joerå

Kan du:
Skriva med båda händerna? klaga inte
Vissla? lika bra som emil kan!
Blåsa en bubbla? med töggömmi
Rulla din tunga i en cirkel? men klart jag kan,
Ha dina ögon i kors? är det något fel med att jag är född sån eller?
Nudda näsan med tungan? inte ens om jag tar i
Dansa? dom säger det

Senast du:
Skrattade? nyss. var så jävla kul
Grät? förra fredan
Filmen du såg? harry potter
Tuggade tuggummi? minns ej
Drog ett skämt? nyss
Sjöng en sång? nyss
Vad ser man utanför ditt fönster? kan ej se
Lyssnar du på musik nu? hur visste du det?
Vad har du på dig? fan vilken pervers fråga!  men okej. bh. trosor. underställs byxor och underställs tröja, ridbyxor, tjocktröja, ridstrumpor och tjockstrumpor

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: koskenkorva 
Senaste bilfärd: med roffe
.Senaste ringda telefonsamtal: pälsen sa jag ju
Senaste gången du grät: tror det är någon som är glömsk här. förra fredan fortfarande. tror inte jag hunnit gråtit sedan jag svara sist
Senaste måltiden: pärer och köttbullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0